Klantbeoordelingen

Hieronder ziet u de beoordelingen van onze garage. Onze klanten beoordelen ons gemiddeld met een 8,5 op basis van 98 beoordelingen. Wilt u zelf een beoordeling achterlaten? Klik dan hier om naar de website van Klanten Vertellen te gaan en uw beoordeling te plaatsen.

10
Richard Hoogezand
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs / kwaliteit 10
In contact gekomen met verkoper Ramon, kwamen in de eerste instantie voor oriëntatie naar een andere auto, na 1 auto grondig te hebben bekeken en een leuk gesprek gehad met bovengenoemde verkoper weer huiswaarts gegaan, in de avond via marktplaats weer even contact gekregen omtrent betreffende auto en afgesproken dat we de volgende dag weer zouden langskomen om toch maar even proefrit te maken, na deze rit waren we helemaal om en hebben zaken op papier gezet en alles afgehandeld en de auto gekocht! Dit bedrijf denkt tenminste ook met de klant mee en dat is echt heel fijn! Ik ben zeer tevreden en kan iedereen Tappel in Assen aanraden om een auto te kopen. Ramon bedankt voor de geweldige service en we gaan absoluut terug komen!!
2
Jan Jonink Beilen
Service 1
Deskundigheid 1
Prijs / kwaliteit 1
Heb voor mijn zoon zijn 1e auto gekocht een alfa Romeo, vanwege Corona mochten we geen test rit maken( was al vreemd) maar mijn zoon vond de auto mooi, dus maar gekocht. Hij met z,n vrienden naar Mc Donalds raampje naar beneden, komt echter niet meer omhoog , niet fijn. Naar Tappel gegaan, ja kan gebeuren, kosten vallen niet onder de garantie. 2 maand later rijdend in Assen breekt linker voorwiel eraf, stel je voor als dit op de snelweg was gebeurd. Mijn zoon is zich rot geschrokken en had geen vertrouwen meer in deze auto. Tappel geeft aan dat wij aan de wielen gezeten hebben en zij onschuldig zijn, wij hebben niet aan de wielen gezeten en kan ik maar 1 conclusie trekken, hier heeft Tappel ergens niet goed de bouten vast gedraaid, anders breken deze zo maar niet af. Dus weer krijgen we geen medewerking van autobedrijf Tappel, ja voor 500€ wilden ze de auto wel repareren. Wij wilden de auto graag inleveren en ons aanschafbedrag retour maar dat kon natuurlijk niet. Besloten Met Tappel niets meer te gaan doen. Weer een week later kon mijn zoon niet meer schakelen, heel de drukgroep was versleten, kosten om te repareren 1200€ Deze kosten wegen niet op tegen de waarde die de auto heeft en wat misschien nog meer aan mankeert. Auto is nu naar sloop gebracht. Tappel bedankt voor deze geweldige aankoop en coulance richting ons bij aankoop van mijn zoons eerste auto.
10
Albert Nijverdal
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs / kwaliteit 10
we hebben hier een hele nette polo gekocht die rijdt zoals het hoort we zijn heel netjes geholpen en de auto was zoals beschreven ze verkopen nette auto.s voor rieele prijzen een echte aanrader volgens ons
10
Mark en Gerdien Haule
Service 9
Deskundigheid 9
Prijs / kwaliteit 10
Super mooie golf gekocht goede en snelle service en gezellig personeel Mark en Gerdien a
10
Charissa Utrecht
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs / kwaliteit 10
Wij zijn bij Autofirst Tappel heel goed geholpen in de aanschaf van onze Fiat 500. Kundige en vriendelijke service, met geduld en ruimte voor ons. Een eerlijke prijs voor een mooie auto. Wij raden Tappel van harte aan!
10
John Assen
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs / kwaliteit 10
Mijn Alfa gaf storing aan. (Heel veel lampjes begonnen te branden) Direct naar de garage (Tappel). Werd direct geholpen. Auto op de brug. een uur en 4 bakken koffie later was de auto klaar. De prijs viel mij mee. (€ 236,85) Blij mee
10
Jelle Assen
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs / kwaliteit -
BMW 530 gekocht waarvan de Brandstofmeter defect bleek te zijn. Als eerste een hele klus om te bepalen waar de storing zat. Bleek de meter in het dashboard te zijn. Een enorme kostenpost (€1400,-) voor de garage, maar desondanks perfect afgehandeld! TOP!
1
Iris iris Emmen
Service 1
Deskundigheid 1
Prijs / kwaliteit 1
Komen hun koopovereenkomst NIET na en de garantie is ook een lachertje! Bij de advertentie stond dat de auto werd geleverd met TWEE sleutels, pas na de koop is mij verteld dat de auto maar EEN sleutel had. Dit had grote gevolgen voor mijn verzekering aangezien je auto dan niet is verzekerd tegen autodiefstal. Als oplossing werd bij geboden om nog 100 euro bij te betalen om een nieuwe sleutel te laten maken. Wat werkelijk waar belachelijk is aangezien ik de auto niet voor twee dubbeltjes had gekocht en je als bedrijf juridisch gezien gewoon aan de koopovereenkomst EN de advertentie voorwaarden moet voldoen. Koop hier alsjeblieft geen auto. Genoeg andere autobedrijven die wel hun koopovereenkomst en nakomen en je niet pas NA de koop dit soort informatie pas geeft.
9
Molemans Helmond
Service 10
Deskundigheid 9
Prijs / kwaliteit 10
Meer dan zeer tevree! Naast een snelle proffesionele afhandeling ook erg leuke humorvolle mensen mensen! Ze zijn me zelfs op het station op komen halen! Top! Enne nog een dikke week Arjan, Succes met je eigen bedrijf!
1
Hekman Assen
Service -
Deskundigheid -
Prijs / kwaliteit -
5 maanden geleden hier een mooie en goede peugot 307 gekocht dacht ik Is ook verkocht als goede auto kon er nog jaren in rijden aldus de verkoper die op dat moment uiteraard erg vriendelijk was Na 3 maanden de koppelingsplaten kapot opgehaald door de ANWB die meteen constateerde dat ze dit hebben geweten en ik de auto meteen moest gaan inruilen . Ik ben als stront behandeld ze wilden me in eerste instantie niet te woord staan en ik kon maar beter een automaat kopen grrrr Schouderophalend werd er gezegd dat ze dit niet wisten en tja was ook geen jonge auto meer kosten 500 euro . Laten maken ik kon op mijn kop gaan staan ze namen de auto niet terug ik ben hier erg verdrietig over zoals ze met je om gaan . Nog steeds ondervind ik problemen met de auto maar daar ga ik nooit meer heen het zijn een stelletje oplichters Dus mensen koop daar geen auto heb er ook enorme spijt van
laden...