Klantbeoordelingen

Hieronder ziet u de beoordelingen van onze garage. Onze klanten beoordelen ons gemiddeld met een 8,5 op basis van 93 beoordelingen. Wilt u zelf een beoordeling achterlaten? Klik dan hier om naar de website van Klanten Vertellen te gaan en uw beoordeling te plaatsen.

10
John Assen
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs / kwaliteit 10
Mijn Alfa gaf storing aan. (Heel veel lampjes begonnen te branden) Direct naar de garage (Tappel). Werd direct geholpen. Auto op de brug. een uur en 4 bakken koffie later was de auto klaar. De prijs viel mij mee. (€ 236,85) Blij mee
10
Jelle Assen
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs / kwaliteit -
BMW 530 gekocht waarvan de Brandstofmeter defect bleek te zijn. Als eerste een hele klus om te bepalen waar de storing zat. Bleek de meter in het dashboard te zijn. Een enorme kostenpost (€1400,-) voor de garage, maar desondanks perfect afgehandeld! TOP!
1
Iris iris Emmen
Service 1
Deskundigheid 1
Prijs / kwaliteit 1
Komen hun koopovereenkomst NIET na en de garantie is ook een lachertje! Bij de advertentie stond dat de auto werd geleverd met TWEE sleutels, pas na de koop is mij verteld dat de auto maar EEN sleutel had. Dit had grote gevolgen voor mijn verzekering aangezien je auto dan niet is verzekerd tegen autodiefstal. Als oplossing werd bij geboden om nog 100 euro bij te betalen om een nieuwe sleutel te laten maken. Wat werkelijk waar belachelijk is aangezien ik de auto niet voor twee dubbeltjes had gekocht en je als bedrijf juridisch gezien gewoon aan de koopovereenkomst EN de advertentie voorwaarden moet voldoen. Koop hier alsjeblieft geen auto. Genoeg andere autobedrijven die wel hun koopovereenkomst en nakomen en je niet pas NA de koop dit soort informatie pas geeft.
9
Molemans Helmond
Service 10
Deskundigheid 9
Prijs / kwaliteit 10
Meer dan zeer tevree! Naast een snelle proffesionele afhandeling ook erg leuke humorvolle mensen mensen! Ze zijn me zelfs op het station op komen halen! Top! Enne nog een dikke week Arjan, Succes met je eigen bedrijf!
1
Hekman Assen
Service -
Deskundigheid -
Prijs / kwaliteit -
5 maanden geleden hier een mooie en goede peugot 307 gekocht dacht ik Is ook verkocht als goede auto kon er nog jaren in rijden aldus de verkoper die op dat moment uiteraard erg vriendelijk was Na 3 maanden de koppelingsplaten kapot opgehaald door de ANWB die meteen constateerde dat ze dit hebben geweten en ik de auto meteen moest gaan inruilen . Ik ben als stront behandeld ze wilden me in eerste instantie niet te woord staan en ik kon maar beter een automaat kopen grrrr Schouderophalend werd er gezegd dat ze dit niet wisten en tja was ook geen jonge auto meer kosten 500 euro . Laten maken ik kon op mijn kop gaan staan ze namen de auto niet terug ik ben hier erg verdrietig over zoals ze met je om gaan . Nog steeds ondervind ik problemen met de auto maar daar ga ik nooit meer heen het zijn een stelletje oplichters Dus mensen koop daar geen auto heb er ook enorme spijt van
10
Roel Assen
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs / kwaliteit 10
Hallo beste lezers, Van de week zaken gedaan met auto bedrijf Tappel. Hele fijne binnen komst vriendelijke uitstraling. Ik had intressen in een volkswagen van 6 jaar oud met 80000km op de teller. Uiteraard heb ik mij zelf eerst goed ingelezen voor dat ik ben gaan kijken. Arjan die mij hielp kwam eerlijk en rustig over. Nam de tijd voor je en ik had niet het idee dat er iets moest. Was open over de auto mocht overal in kijken moter horen lopen onder de kap kijken enzovoorts. Er werd mij nog een mooi pakket voor de auto aangeboden waar ik gebruik van gemaakt heb. In dit pakket bevind zich 6 maanden bovag garantie 12 maanden pech hulp en een grote beurt. Omdat het om een dsg automaat gaat controleerd hij deze ook nog op het olie pijl helemaal top! Voor het onderhoud wat je van deze wagen kan verwachten was hij ook heel transparant. Want zoals jullie weten beste lezers auto rijden kost geld. Wil je geen onderhoud dan gaan we wel opzoek naar een nieuwe wagen. Hoe het verder zal lopen na deze revieuw zijn we allemaal benieuwd naar. Mocht u dan niks meer horen dan kan u er vanuit gaan dat het helemaal naar wens verlopen. De overschrijving op naar regelen ze ook voor je wat natuurlijk fijn is. Deze kan je op je gemak een paar bakjes koffie drinken en even een peukje buiten paffen. Daarnaast heb ik de rivieuw van het bedrijf goed gelezen. Dan geef ik een bedrijf altijd een eerlijke kans en gebruik mijn boeren verstand goed. Naar wat ik aan negatieve reacties gelezen heb vind ik dit onterecht voor hoe het voor mij verlopen is en dan. Dan zeg ik altijd op mijn beurt dan gaan we schrijven om de hard werkende ondernemer ook een goed hart onder de riem te steken. Dik verdiend dacht ik zo! Mijn oude auto wou hij voor een goede prijs overnemen maar dat was niet nodig omdat ik deze binnen de familie hou. De prijs was netjes dat is toch fijn om te weten. Hoop dat jullie beste lezers er wat aan hebben. Vriendelijke groeten De schrijver
9
Wim Ronde ASSEN
Service 9
Deskundigheid 9
Prijs / kwaliteit 9
Heb hier een tweedehands auto gekocht, verkoper Wim laat je eerst rustig rondkijken, niet opdringerig, staat je dan netjes te woord, is vriendelijk en heeft verstand van zaken. Volgende dag auto opgehaald, papieren zijn netjes in orde en je krijgt een leuk presentje mee. Auto is zelfs nog gewassen, wat eigenlijk voor eigen rekening was. Topgarage.
8
J Assen
Service 10
Deskundigheid -
Prijs / kwaliteit 8
Vorig jaar hier een occasion gekocht in de lagere prijsklasse en toen vriendelijk geholpen. Kon geen proefrit maken maar had in plaats daarvan de mogelijkheid tot terugbrengen van de auto als deze niet zou bevallen. Nog twee keer terug geweest voor kleine mankementjes; de eerste keer direct na aankoop en een halfjaar later voor iets anders. Vriendelijk geholpen en beide keren is het probleem kosteloos voor me opgelost (waarvan alleen de eerste keer onder de aankoopgarantie viel). Steeds geholpen met een prettige 'lossen-we-wel-op' instelling. Enige ondervonden nadeel tot nu toe is dat je soms wat lang moet wachten als er weinig (showroom)personeel beschikbaar is, maar de service maakt dat voor mij wel goed.
1
Esther Assen
Service 1
Deskundigheid 1
Prijs / kwaliteit 1
Occasion cabrio gekocht begin van het jaar2020. Voor de aankoop werkte het dak niet altijd maar dat zou komen omdat wij niet goed het protocol zouden volgen. Blijkt na de koop dat de cabrio soms wel en niet werkt terwijl we dezelfde handelingen uitvoerden. Dus een afspraak gemaakt voor reparatie en een leen auto geregeld. Ze hebben net voor de 2e keer gebeld dat ze geen leen auto hebben (een dag voor de afspraak) en daardoor weer de afspraak niet na gekomen wordt. En als dit nou alles was...
9
Annie Assen
Service 10
Deskundigheid 9
Prijs / kwaliteit 9
Ik kwam langs voor een auto die helaas al verkocht was, dus hebben we samen gekeken naar een auto die uiteindelijk nog beter aan mijn eisen voldeed. Ik zou dit bedrijf dan ook zeker aanraden aan mijn vrienden. Bedankt!
laden...